سئو محتوا چیست؟

مشاوره سئو آنلاین

سئو محتوا چیست؟

۱۹ بازديد
اگر با دنیای اینترنت و موتورهای جستجو آشنایی نسبی دارید ، احتمالاً "آموزش محتوای SEO" یا "محتوای SEO" را خوانده اید. در این مقاله می خواهیم نحوه نوشتن محتوای مناسب برای SEO را به طور کامل به شما آموزش دهیم.

به جرات می توان گفت که مهمترین قسمت سئوی داخلی ، قسمت محتوایی سایت است. محتوا را نمی توان به عنوان یک عامل SEO در نظر گرفت زیرا عوامل زیادی تحت تأثیر محتوا هستند و برای بهینه سازی آن استفاده می شوند. بنابراین اگر بتوانید سئو و محتوای جذاب تولید کنید ، بدون شک می توانید رشد چشمگیری را مشاهده کنید.

حتماً شنیده اید که بیل گیتس می گوید: "محتوا پادشاه است." جالب است بدانید که بیل گیتس این جمله را حتی قبل از ظهور گوگل بیان کرده است ، و این امروز واقعاً صادق است. حال ، اگر محتوای شما SEO است ، چه بهتر.

محتوا پادشاه است
محتوای سئو چیست؟
برای درک بهتر محتوای SEO ، آن را به بخشهای کوچکتر تقسیم می کنیم تا درک آن برای شما آسان تر شود.

همانطور که می دانید ، SEO به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. منظور از محتوا نیز اطلاعاتی است که بصورت آنلاین در وب است و افراد مختلف می توانند از آن استفاده کنند (در ادامه مقاله انواع محتوای سئو را نام بردیم).

در حال حاضر ، آموزش سئو محتوا به این معنی است که می توانید محتوایی تولید کنید که برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه شده است. به عبارت دیگر ، محتوای SEO محتوائی است که با هدف جذب ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو تولید می شود.



وقتی صحبت از "آموزش سئو محتوا" به میان می آید ، اکثر مردم از نظر "محتوای یک مقاله" فکر می کنند. این یک تصور غلط است ، اما رایج است. از محتوای SEO برای هر صفحه از سایت استفاده می شود که کلمه کلیدی خاصی را هدف قرار می دهد. این جمله بدین معناست که سئوی محتوا در صفحه اصلی سایت ، صفحات دسته بندی ، صفحات محصول ، پست های وبلاگ و ... انجام می شود.

به یاد داشته باشید که تولید محتوای خوب برای سئو فقط نوشتن متون بالای 3 کلمه نیست. محتوای طولانی عالی است ، اما فقط محتوای طولانی نیست ، اما هیچ اطلاعات خاصی را به کاربر منتقل نمی کند.

قانون 3.1 در تولید محتوا
قانون 20/80 در تولید محتوا بیان می کند که شما باید 80٪ محتوای خود را در مورد کلمه کلیدی مورد نظر بنویسید و 20٪ دیگر را می توانید برای سایر مطالب مرتبط با موضوع خود هزینه کنید و از این 20٪ ، برای پیوند داخلی بین صفحات شما اما به چه معنی است؟

بگذارید مثالی برای شما بیاورم تا درک این مطلب برای شما آسان شود. محتوایی که در حال مطالعه آن هستید دارای یک یا چند کلمه کلیدی هدف مانند: "آموزش سئو محتوا" و ... است. ما سعی کردیم 80 درصد از متن اصلی این صفحه را به این کلمه کلیدی اختصاص دهیم و در مورد SEO محتوا صحبت کنیم.

اما بخشهایی از مقاله در مورد این مسائل صحبت نمی کند ، مانند همان بند 20/80 که در مورد تولید محتوا است. اگر به جای توضیح کلمه کلیدی خود متن زیادی صرف کنید ، Google در درک محتوای شما دچار مشکل می شود و نمی تواند بفهمد در مورد چه چیزی صحبت می کنید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.